Äntligen.


Datum: 2008-08-30 Tid: 14:02:57

Nu är datan hemma igen, och hel. Det var dock fel på skärmen också, så har fått tagit en gammal skärm som är ca 20 ggr tjockare än min andra. Hur som helst så har jag ett problem. Skärmen som jag nu använder är jätte mörk och jag har ingen aning om hur man ställer in ljuset, så ni som vet kan ju gärna höra av er till mig. Tack på förhand. :) huhu.

Har inte hänt så mycket under de två senaste veckorna. Har vart mycket med skolan nu i början, så har inte hunnit med så mycket mer än träning och träffa folk. Igår hade jag filmkväll med Elin i min systers lägenhet, spenderade natten där också. Mycket trevligt om jag får säga det själv! :)

Det har inte blivit så mycket bilder heller men lägger nog in några pics från veckorna. Har inte haft lust eller tid till att ta kort nu när datan inte fungerat. Eftermiddagarna har jag mest spenderat sovandes på soffan, skolan gör mig grymt trött. Inte okej.

Hur som helst, ikväll ska jag träffa Matias.Väldigt efterlängtat! Sist var ju på sjukhuset, och det var väl inte roligaste sättet att träffas på, men tack för att du kom än en gång (A).

Ska försöka att skriva nåt inlägg per dag nu, lovar ingenting, men gör mitt bästa. Har väl tappat ca 98% av mina läsare under dom här veckorna, men nu är jag back in track igen. :)

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback