I don't care if I lose my mind


Datum: 2009-05-17 Tid: 17:42:04


Söndag igen och kommande vecka ser riktigt lovande ut.
Endast skola i tre dagar varav en är heldag profil och eftersom jag sitter i manusgruppen till cabarén är det vad som väntar hela tisdagen. Helgen spenderar jag med klassen i Västerås och är inte hemma förrän söndag. Det blir bland annat femkamp med båtrace och massa annat, så det ser jag verkligen fram emot kan jag lova!
Ska göra mitt bästa med bloggandet men som vanligt lovar jag inget då jag har alldeles för lite tid över nu för tiden. Efter den här veckan är det bara en skolvecka kvar innan det börjar arbetas med cabarén på heltid. Helt okej om ni frågar mig.


Förresten.. Jag såg precis reprisen av Eurovision song contest och Norge var helt klart värda att vinna. Alexander Ryback's låt Fairytale var ju en klass för sig och grabben har ju grym scennärvaro och sångröst. Jag måste erkänna att jag fastnade för låten första gången jag hörde den, och nu blir den bara bättre och bättre. Trallvänlig och svängig, det är ju precis hur en vinnarlåt av ESC ska vara, tycker ni inte?
Aja.. På min hjärna är den iallafall fast, det är en sak som är säker. Nu är det alltså inte så svårt att lista ut vilken låt som kommer höras ifrån badrummet varje gång jag duschar.. Dock kanske snäppet sämre version än vad Alex gjorde, men äsch.. detaljer. Ehe.

Nu iallafall ska jag umgås med Mami (som åker bort imorgon), duscha och se till att få ordning på mitt rum. Just nu ser det ut som bombnedslag där inne, och jag menar.. det gör det ju aaaaldrig annars så. Hehe.
Men men.. see yah later!
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaww va sweet du är sugarplum :* ilyilyilyilyily<33

2009-05-18 @ 07:45:40
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback