hold me too tight


Datum: 2009-05-21 Tid: 21:58:30



Okej. Det här är inte bra..Skolan slutade igår och jag har redan vänt på dygnet rejält.
Igår somnade jag nästan på en gång när jag kom hem från skolan, och vaknade inte ordentligt förrän vid halv 8, vilket gjorde att jag låg vaken halva natten och blev väckt av att telefonen ringde klockan 12 imorse. Jag var vaken till klockan 15 idag ungefär då jag gick och la mig och inte vaknade förrän några timmar senare, och på grund av det är jag hur pigg som helst nu. Med tanke på att jag ska upp senast 9 imorgon och packa inför klassresan i helgen så måste jag gå och lägga mig rätt tidigt ikväll, och det verkar just nu rätt omöjligt. Inte så lyckat med andra ord.. Eheh :)

Så.. Nu är jag tillbaka och skriver igen.
Har varit en rätt fullspäckad vecka så som vanligt har jag inte haft mycket tid över. Men.. min vecka har sett ut ungefär så här:
Måndag: åkte Mamma och hennes man iväg på konferens båda två så jag hade lägenheten för mig själv över en natt. Rätt skön dag i skolan har jag för mig, och senare blev det träning. Jag var ensam målvakt så det blev rätt hårt, vilket bara var roligt. Att det hade regnat och att planen var i stort sett enbart lera kanske var mindre roligt, men det funkade ändå, och då träningen nådde sitt slut var jag täckt av lera från topp till tå. Mysigt värre... eller kanske inte. J kom hit och gjorde mig sällskap under natten, och räddade mig samtidigt från alla spöken och sånt. Rätt okej faktiskt.

Tisdag: Heldag profil i skolan och den spenderade vi med att göra klart Cabarén. Vi blev färdiga med i stort sett allting, och jag är helt säker på att vår cabaré kommer bli klockren! Åt sallad på picasso med hela gänget och kvällen spenderade jag sen med att plugga stjärten av mig inför onsdagens SO-prov.

Onsdag: Rätt skön dag faktiskt. Var ner och kollade på Musikklassens musikal nere på Joar och den var faktiskt rätt bra bortsett från alla tabbar med ljud, ljus osv. Blev rundgång ett flertal gånger, de satt på fel låt, glömde sätta på micken osv osv. Rätt synd faktiskt och jag hoppas verkligen att det inte är något som kommer hända då vi har cabaré. Det får det inte göra. På eftermiddagen var det prov som sagt, och det gick förvånansvärt bra faktiskt. Efter det bestämde jag och Julia oss för att åka ner på rugbyträningen inför onsdag som redan hade börjat. Vi kom dit när det var si så där 10 minuter kvar av träningen men eftersom Totte var snäll nog att stanna kvar med oss tjejer så lärde jag mig en del ändå.. Eller, jag vet iallafall hur man ska passa. Det är ju alltid något iallafall. Eheh (a)
Kvällen spenderade jag i sängen, som sagt, och eftersom jag på något vis lyckat bli himla förkyld så kunde det inte bli så mycket bättre om jag får säga det själv.

Nu ska jag krypa ner under täcket igen och se slutet av Dirty Dancing 2.
Halv 12 imorgon drar jag iväg med klassen till Västerås. Vi ska bo i stugor, skratta, leka, bada, grilla, ja.. verkligen njuta av den sista tiden tillsammans. Vi hörs när jag kommer hem på söndag!
Puss på stjärten!
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

det ska regna imorrn...kul för er :)

2009-05-21 @ 23:17:31
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: thriffa

You are beautiful!

2009-05-26 @ 19:56:56
URL: http://thriffaaa.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback