I've got a space in my diary tonight


Datum: 2009-05-16 Tid: 14:52:48


Han är snygg och sjunger som en gud.. Kan man annat än falla för honom?

Gårdagen var grym! Jag och Elin tog tåget till Stockholm vid halv två, och ca en och en halv timme senare var vi framme i kungsan. De närmaste 4 timmarna satt vi och väntade och klockan sju drog det hela igång. Det blev bättre än väntat då både jag och elin dansade och sjöng för fulla muggar. Kim Fransson, Måns Zelmerlöv och Snow patrol var helt klart kvällens höjdpunkt om ni frågar mig.. Men å andra sidan var ju inte H.E.A.T, Alcazar och resten så dåliga dom heller. Kvällen kunde alltså inte bli så mycket bättre. På väg hem blev det middag på donken, och sen väntade en varm säng med ett flertal täcken. Himla mysigt slut på en lyckad kväll. Ska se till att slänga upp några bilder senare.
Puss så länge!
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

DU GLÖMDE JU MIN ÄLSKLING D

2009-05-16 @ 17:40:24
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback