picture perfect like a kodac moment


Datum: 2009-05-13 Tid: 17:35:47



       

Spexfoto idag då och temat för västerledsskolans klass 9E var "Utbrända". Med övertoperat hår, sönderbrända tröjor och aska över hela kroppen var vi redo för kameran. Måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet på våra outfits och förhoppningsvis blir bilden lika bra. Nu börjar jag verkligen inse att det inte är lång tid kvar på västerleddskolan och om en vecka är det redan klassresa. Det ser jag fram emot kan jag lova. Ovanför är iallafall några bilder från dagen, klicka på dom små för att se större... Enjoy!
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

ni va fina men ingen slår MIG och våran fina klass:)

2009-05-13 @ 18:08:06
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback