Your words aren't making sense.


Datum: 2009-03-07 Tid: 14:12:37



Sätt er ner nu. Sitt stilla och stadigt, för jag har någonting att berätta. Någonting som kommer göra er så förvånade att ni kanske ramlar av stolen. Risken finns faktiskt!
Beredda nu då? Here we go:

Jag har inte lämnat det här rummet än, jag har inte ens klivit av stolen jag sitter på.
.....
Okej, ingen blev förvånad va? Men äsch, det var ju värt ett försök iallafall. Eheh (a)

Börjar bli lite trött nu känner jag och drygheten börjar krypa fram. Jag är inte säker men jag tror att det är ett tecken på att jag borde lämna datan. Så jag gör väl ett nytt försök med att ta ett bad.

Vi hörs senare people :*
J.
Kommentarer
Postat av: elin

sv: jag är kex, och du är choklad :D haha eller nåt, jag är trött PUSS

2009-03-08 @ 01:13:44
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback