Don't worry about the would-have-been's.


Datum: 2009-03-22 Tid: 22:00:17

Söndagkväll = Jag är sjukt trött, nästan halvdöd.

Kvällen har gått åt till att plugga typ, har inte hunnit mer än så.
... Eller okej, det hade jag gjort. Om jag hade orkat, men nu gjorde jag ju inte det, så det fick duga.
Var och tittade på en lägenhet tidigare idag, men den var minimal och låg lå-å-ångt utanför stan. Då menar jag verkligen långt! Det kändes inte så okej alls att bo där, så vi tackade nej till den istället.
Nu får vi väl vänta i år och där på nästa visning, men jag får väl stå ut antar jag. Det ordnar sig nog till slut.

Just nu: Sitter och pratar i telefon med Elin. Eller, prata vet jag väl inte om man kan kalla det. Båda skriver blogg, så det blir bara nåt ord ibland, men det funkar ju det också. Det sista vi sa till varandra var:
Jag: Elin, är du kvar?
E: Nej.
Ojojoj.. Vilka otroligt givande samtal, tycker ni inte? Ehe.

Well.. Kommande vecka ser lovande ut. Träning, folket, och solning är vad som är inbokat, och det kommer bli super. Jag och Elin har planerat att gå ut och gå 3 ggr i veckan och vi börjar redan imorgon. Ganska duktigt om vi lyckas med det.
"Vadå promenera? Det är väl inget jobbigt med det?" tänker ni nu va?
Johodå, det kommer bli jobbigt. För vi har nämligen bestämt oss för att göra det PÅ MORGONEN, innan frukost. Så imorgonbitti 10 över 6 ska vi mötas för att röra på fläsket sådär på morgonkvisten. Beach 09 kroppen ska ju fixas så får hoppas att det ger något resultat. Nu vet ni alltså vart ni hittar mig på Måndagar, Onsdagar och Fredagar då alla ligger och sover, förutsatt att vi lyckas genomföra detta.. Eheh (a)

Nu ska jag ta och lyssna på lite musik ett tag till och sedan väntar en nybäddad säng. Tveksamt om det blir bättre för tillfället. Sov gott!
J.
Kommentarer
Postat av: julia

2009-03-23 @ 12:42:56
URL: http://twinstwo.blogg.se/
Postat av: julia

caaaaaaaaaaaaare!!!!!!!!

ser du hur mycket jag bryr mig? :D

nej precis det är så lite så att jag inte äns kan visa det på datan! :(

2009-03-23 @ 12:43:52
URL: http://twinstwo.blogg.se/
Postat av: julia

caaaaaaaaaare!!!

ser du hur mycket jag bryr mig? :D

nej precis det är så lite att ajg inte äns kan visa det genom datan :(:(:(

2009-03-23 @ 12:45:01
URL: http://twinstwo.blogg.se/
Postat av: Elin

jag bryr mig puppy :D (L) men vi är såååå duktiga du och jag!

2009-03-23 @ 17:34:26
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback