Reaching for the stars.


Datum: 2009-03-08 Tid: 13:32:28

Vet ni vad jag har tänkt på? Eller okej.. Det är klart ni inte vet det, men iallafall..
Jag är så himla nöjd med mitt liv nu. Visst, det finns vissa saker som är mindre bra än andra, men så kommer det ju alltid att vara. Trots det så känner jag att jag är så oerhört tacksam över det personer som finns i mitt liv, och över hur bra jag har det. Mina vänner och min familj skulle jag inte byta bort mot någonting, och de kanske låter klyschigt men de har verkligen gjort mig till den jag är idag, och de fortsätter att göra mig till den jag kommer att bli.
Och resten i mitt liv. Fotbollen, skolan, ja allting. Allting går bra, det rullar på lixom, och får jag några motgångar så vet jag att jag är stark nog att klara dom.
I två år har våren varit en svår tid i mitt liv, pga av olika omständigheter, men nu känner jag mig starkare och mer taggad än någonsin över att möta de kommande månaderna.
Den bästa känslan däremot är just att veta att jag har mina närmaste att luta mig mot om det blåser för mycket på vägen mot toppen. Det är exakt så det känns just nu. Dom är som min klippa, och för varje steg jag tar känner jag mig säkrare på vart jag ska och vem jag är.
Jag är beredd att ta min egna väg nu. Jag ska leva mina drömmar och ingenting ska få stoppa mig.
J.
Kommentarer
Postat av: elin

im always by your side :D <3

2009-03-08 @ 22:27:00
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback