i got you and you got me


Datum: 2009-07-23 Tid: 16:47:07




Yo!

Just nu äter jag fil och müsli, för er som vill veta det.... EHE.
Johanna är med mig i luren och sitter just nu och pratar om sina tarzantavlor.

Veckan har gått alldeles för fort, men å andra sidan har jag hunnit med att träffa en massa roliga filurer så jag klagar inte på det. I måndags var jag hos Sköld ett tag med Elin och vi satt ute och pratade massa minnen. Himla mysigt var det och kul att träffa dom igen. Känns ju lite småkonstigt sådär att vi inte träffats på så länge då vi är vana att träffas 5 dagar i veckan. Vi pratade om alla gånger vi busat på västerleden och sen berättade de om massa minnen från ännu yngre dar. Det var omöjligt att hålla sig för skratt kan jag lova.

Imorgon drar jag och Josefin iväg till Stockholm om det blir som planerat och eftersom vi inte träffats sen Midsommar blir det nog super!  Har dock brist på pengar, så jag kommer väl fömodligen hem tomhänt, men det ska jag nog stå ut med.

Hur som helst.. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli runt fem så jag kan åka iväg på träning. Har inte tränat på evigheter och det märktes verkligen då jag var ute och sprang tidigare idag. Alla den kondition jag nånsin har haft är nu försvunnen. Spårlöst.
Inte ett dugg okej om ni frågar mig, men å andra sidan har jag bara mig själv att skylla.

Ikväll får jag se vad som väntar, men blir förmodligen inte uppe så sent då jag och Johanna ska gymma vid 9 imorgonbitti.
Kanske blir någon promenad eller så efter träningen, det visar sig.
Nu ska jag byta om.
Seeyah!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback