jag ska slå er med häpnad


Datum: 2009-07-14 Tid: 00:51:18


bilden från förra sommaren bjuder jag på.. ehe.

Hej!
Ja ni ser rätt, jag lever fortfarande även fast jag inte uppdaterat bloggen på evigheter. Någon bra anledning till varför jag inte gjort det har jag inte. Det har bara inte blivit av då jag har njutit fullt ut av sommar och ledighet.

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist och som planerna ser ut så kommer sommaren bara bli bättre. Hittills iallafall har jag hunnit med att:
- Solat, Badat, och ja.. Chillat satan helt enkelt.
- Umgåtts med en massa sköna typer.
- Firat midsommar ute hos Frida.
- Ångrat att jag inte åkte på P&L.
- Jobbat i 3 veckor på rugbyklubben.
- Vart på Hamnfestivalen med bla. Tvillingarna Sköld.
- Varit på Sommarkrysset med Elin.
- Haft lägenheten för mig själv ett tag.
.. Okej. Det där var långt ifrån allt, men fick ju faktiskt med en del.

Kan inte riktigt fatta att det bara gått en månad sen skolan slutade. Det känns som om det var hur länge som helst ärligt talat.. Knäppt. Om ni frågar mig. Fast å andra sidan äre ju rätt bra, för då är det ju rätt mycket sommar kvar och det klagar jag inte på. Verkligen inte.

Hur som helst. Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart krypa ner under täcket för ett OC säsong 3 maraton. Får se vad som händer imorgon. Tänkte vara lite spontan sådär och inte planera något, utan bara ta dagen som den kommer (och nu bortser jag från att jag ska ner på stan och in på Tom's Tatto för att kolla priser under morgondagen).
Ska försöka uppdatera lite flitigare nu hade jag tänkt. Så vi hörs imorgon.
Puss på er!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback