you can't play on broken strings


Datum: 2009-07-19 Tid: 22:06:28

(vinter två tusen sju)

Gårdagens kväll blev inte som väntat. Runt halv tio trotsade jag regnet, satt mig på cykeln och en kvart senare var jag uppe i fanna. Tog en långpromenad i mörkret tillsammans med en vän och det var skönt att komma ut ett tag kan jag lova. Gick en massa småvägar vid enögla och romberga och hamnade plötsligt i en del av stan som jag aldrig sett förut.

Idag skulle jag åkt till Köping men var alldeles för trött för att gå upp ur sängen halv 8 på morgonen, så skippade det. Istället såg jag den där filmen jag pratade om igår och den var helt klart värd att se. Resten av dagen har jag spenderat här hemma. Mami och hennes man börjar jobba imorgon så har varit lite social med dom.

Just nu sitter jag och lyssnar på en massa musik och försöker bestämma mig om jag ska gå ut på en promenad eller om jag ska krypa ner i sängen.. Det lutar mot alternativ två faktiskt.
I veckan blir det att träffa en massa filurer eftersom jag och Elin drar iväg till Gotland inom kort. Det ser jag verkligen fram emot kan jag lova. Inte nog med att jag aldrig varit i Gotland (förutom på upplandsläger då jag i stort sett bara såg fotbollsplanerna) så ska det blir hur kul som helst att göra någon slags repris på förra årets Norrlandsresa med Elin. Vart på Gotland vi ska vara och vad vi ska göra där får ni veta mer om sen.

Nu ska jag lämna datan och ge mig ut på äventyr.. Eller kanske inte.
Men hur som helst.. Mer från mig imorgon!
Sleep tight!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback