When things get crazy.


Datum: 2009-01-31 Tid: 21:15:47



Förlåt för att jag inte skrev igår, jag har nog ingen anledning heller. Annat än att jag var trött.
Som ni kanske märkt har det börjat blivit som en tradition att jag börjar mina inlägg med att säga förlåt för dålig uppdatering, men aja. Ni får faktiskt stå ut.

Hur som helst så var gårdagen mysig, och den spenderades med pojken min. Vi gjorde typ ingenting, satt mest och snackade innan vi bestämde oss för att se på film. Inte helt oväntat så somnade jag, men å andra sidan så tror jag faktiskt inte att han blev så förvånad.. ;)

Idag har jag iallafall stått i kiosken på enecopia i si så där 3-4 timmar. Endast för att jag inte kan säga nej. Annars skulle jag spenderat dagen i västerås och shoppat. Men nej nej. Det var faktiskt ganska roligt ändå, första timmen iallafall. Resten av tiden stod jag väl ut.
Blev hämtad av kexet och vi har ätit middag och ska snart ner till Enecopia igen, även fast jag lovat mig själv att inte åka ner dit alls i år. Eftersom jag inte tycker det är värt alls. Men aja, jag antar att jag har mina anledningar nu, som jag däremot inte tänker avslöja för er.

Oj då, tiden börjar rinna iväg. Måste fixa mig lite och sen kila. Elin sover här ikväll, och det blir uppesittarkväll med en massa filmer och morötter med dip. Mysigt till tusen.
Men som sagt. Nu ska jag dra. See yah!
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback