Oh baby baby it's a wild world.


Datum: 2009-01-21 Tid: 23:21:17

Ska strax gå och lägga mig, men tänkte att jag skulle få upp nåt inlägg först. Fick inte träna idag heller, vilken innebär att jag inte har tränat på mer än en vecka, och det känns inte ett dugg okej faktiskt. Det värsta var att jag verkligen ville träna idag också, men så fick jag inte för den här hemska förkylningen som fortfarande sitter kvar. Och ja, för er som inte förstod det, så är det nu ni ska tycka synd om mig! ;)
Jonas kom iallafall hit ett tag och såg top model med mig. Eller, jag rättare sagt tvingade honom till det, då han hellre ville se den arga snickaren eller handbolls vm. Vi satt mest och pratade som vanligt och så bara. Så kvällen blev ganska så lyckad ändå, även fast jag fick lov att skippa träningen.

Aja, nu ska jag nog gå och lägga mig, så att jag inte vaknar upp som en zombie imorgon. Vilket iofs är ganska stor risk att jag gör ändå, men man kan ju alltid hoppas. Hörs imorgon iallafall.
Sleep tight and don't let the bed bugs bite.
J.

Kommentarer
Postat av: Jonas.....

Top model va ju as bra:O lr?;D hehe va tvungen å se de eftersom de va ju så synd om dej;)

2009-01-22 @ 16:48:10
Postat av: Jonas.....

Btw Vi e ju bäst!;)

2009-01-22 @ 16:54:50
Postat av: Janina.

Klart det var ;) Och ja, det var synd om mig, som alltid :D

ja, jag är det, och du börjar ju närma dig.. Tack vare att du umgås med mig ;)

2009-01-22 @ 17:31:57
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: Jonas.....

lr så e de tvärtom, att du börjar närma dej. tack vare att du umgås me mej;)

2009-01-22 @ 18:32:28
Postat av: Janina.

Nesch. Du måste lära dig att ta skillnad på drömmar och verklighet jonas ;)

2009-01-22 @ 19:31:29
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: Jonas.....

de som ja sa e ju verkligheten så de e inte ¨så svårt.;) men för dej verkar de vara svårt;)

2009-01-23 @ 21:04:54
Postat av: patt

men snygging-janina ! :D

2009-01-27 @ 19:18:54
URL: http://nattpatt.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback