Everybody has been there.


Datum: 2009-01-07 Tid: 22:12:41

Några timmar kvar nu bara och sen är det dags igen. Jag är glad att det bara är två dagar innan helg iallafall. Då slipper jag plågas alltför länge..

Jag vaknade halv 7 imorse, så kroppen kanske redan har börjat ställa in sig på det trots allt. Dock tror jag inte det. Jag drömde marddröm, så det var nog därför. Eftersom att jag är kanske världens bästa person på att skrämma upp mig själv så var det omöjligt att somna om, så jag la mig på soffan och somnade inte igen förrän det blev ljust ute. Tills dess låg jag och lyssnade efter ljud och ringde mamma på jobbet varannan minut. Haha. Ibland tycker till och med jag att jag är för mycket. Men aja.

Dagen har spenderats med älskling och sen var det dags för träning för nån timme sen. Det gick hyfsat bra faktiskt, och skönt att komma igång igen efter jul och nyår. Det känns som att det behövs...

Nu ska jag iallafall fixa lite grejer innan jag går och lägger mig. Jag har haft ett bra lov, och imorgon väntar som sagt skola. Jag tror inte jag kan förklara hur glad jag är att mina Skölds är där och räddar min dag. Men sov gott iallafall!




J.
Kommentarer
Postat av: Linda

<33333333333

2009-01-08 @ 16:50:32
URL: http://lindaeeriksson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback