I feel like I'm falling, but it's no suprise.


Datum: 2009-01-05 Tid: 15:56:31

Hellu.
Hela gårdagen spenderades i sängen halvdöd, därav inga inlägg. Jag var helt galet förkyld igår, och hostade eller nös varannan minut. Eller.. det kändes som det iallafall.  Ingen match igår för min del alltså, men det var nog bäst så också. Nu mår jag iallafall mycket bättre, och tur är väl det.

Har spenderat största delen av dagen i sängen eller soffan idag också. Det finns verkligen inte ork till nåt annat. Jag är halvdöd fortfarande, även fast jag inte är sådär jätteförkyld längre. Det blir väl en film eller nåt ikväll bara. Kanske går ut på en promenad senare, om någon lyckas få liv i mig. Det visar sig.
Hörs senare.
J.
Kommentarer
Postat av: josse

ohja att dom är ja! :)

2009-01-05 @ 17:02:45
URL: http://jossewest.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback