When you feel your heart pumping really fast.


Datum: 2009-01-25 Tid: 22:26:19



Hej. Jag vet att det var ett sen jag skrev nu.. Förlåt för det.
Hur som helst så har den här helgen varit toppen! Den började med en lugn och chill fredag här hemma och övergick sedan till en grymt rolig och fartfylld lördag hemma hos Frida och Viktor. Var himla skönt folk där, och kvällen bjöd på dans, massa skratt och sköön musik. Innan alla kom så hade Frida fixat ordning middag till oss tjejer. Mackor med räkröra, och en himla massa frukt bjöds det på, och det var super mysigt. Ska se till att jag får upp lite bilder från igår här eller på bilddagboken så småningom. Tills dess kan jag iallafall ta och tacka alla söta kisar som var där igår, thank you guys! :)

Nu hade jag faktiskt tänkt att gå och lägga mig, så jag orkar upp imorgon. Utan att vara halvt död menar jag. Får se till att lägga upp dom där bilderna imorgon som sagt. Sov så gott nu! :*
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback