You're always in my head, and I want you now.


Datum: 2009-01-15 Tid: 20:36:08

Fortfarande sjuk. Inget nytt på den punkten alltså....
Jag känner mig väl ungefär som på bilden :(

Jag kom hem för inte så länge sen från Västerås. Fick knarka alvedon för att ens orka åka iväg. Usch, jag mår verkligen inte bra alls! Känns faktiskt ganska så kört.
Hur som helst.. Wenströmska verkade iallafall perfekt! Sen om det var så bra är ju en annan sak.. Jag menar, nu vet jag inte om jag ska välja Wenströmska eller John Bauer som förstaval. Åhå. Förstår ni vilka problem jag har gott folk? Det är illa...

Har börjat lyssna en del på Miss Li förresten. Hennes låtar är riktigt sköna faktiskt. Nu skulle väl min bror bli glad iallafall, han har försökt övertala mig ganska länge att det är bra musik, men inte förrän nu har jag hållt med.

Aja. Jag kanske borde gå och lägga mig. Det blir väl en kopp te innan, och så ska jag väl vara lite social med familjen. Mindre än en vecka kvar tills Elin kommer hem, och det ser jag fram emot kan jag lova! Tills dess är det faktiskt bara helt okej dagar. Speciellt Lördag.. Men mer om det någon annan dag. Nu ska jag kila. Godnatt!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback