Trapped in the past, I just can't seem to move on.


Datum: 2009-01-05 Tid: 20:43:53

Jag bjuder på bilden för den här gången... ;)

Tiden går visst snabbt när man har tråkigt också. Idag har den det iallafall. Det känns som om jag precis vaknade och det är redan mörkt ute... Illa.

2 dagar kvar nu då. Ungefär. Jag kan ju inte påstå att jag är speciellt taggad, men det ska nog ändå vara ganska skönt att komma tillbaka till vardagen. Hör och häpna. Jag brukar väl inte vara den första man väntar ska säga så om skolan, men så är det iallafall. Känner faktiskt att jag behöver komma ner på jorden ett tag nu, och få lite mer kontroll på mitt liv. Med vardagar så får man det tror jag. Dessutom så har jag ju mina Skölds att spendera skoldagarna med så det blir nog bra ska ni se.

Nu iallafall så är jag trött och kanske inte på världens bästa humör precis. Jag är typ mör på allt, och vill bara lägga mig och sova. Men Niklas kommer hit och räddar min kväll senare, så det är ju bra. Kanske borde sätta igång och fixa lite. Mitt rum ser för tillfället ut som ett bombnedslag, vilket kanske inte förvånar speciellt många, men. Fortsätter iallafall med att lyssna på seconhand serenade och tycker synd om mig själv.
J.
Kommentarer
Postat av: Jonas

En ko fiser ut 600 liter metan per dag (tillräckligt nog att fylla 40 st partyballonger).

2009-01-05 @ 20:54:18
Postat av: Elin

Tönt, du tog min favoritlåts text -.- :D hihi

2009-01-06 @ 00:00:46
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback