Nytt år, nya möjligheter.


Datum: 2009-01-02 Tid: 00:20:07

2009. Det här kommer bli mitt år. Det känner jag på mig.
Årets första inlägg nu då, och med en grym start igår så är jag så taggad som man kan bli inför det här året.
Planerna inför i år ser ljusa ut. Det blir hårt nu sista terminen i skolan dock, men annars så hoppas jag på ett perfekt år. Känner att det är dags för det nu. Året har som sagt börjat bra, och om bara några månader byter jag ut gråa och trista Sverige mot en fotbollscup i Italien med laget under en vecka. Efter det så rullar allt bara på och efter 9an hoppas jag på att plugga it-media på John Bauer gymnasiet i Västerås. Förhoppningsvis så har jag också flyttat dit nån gång under våren eller sommaren. Det får ni hålla tummarna på för min skull tycker jag. Skulle bli himla skönt att komma bort ifrån lilla enköping för jag menar, det är ju trots allt bara en kvart med tåg, så jag försvinner inte helt kan jag lova.
Det är väl ungefär vad som är planerat nu. Det stora iallafall. Lite småsaker är såklart planerat, och vardagliga saker hänger ju på det jag nyss berättade om. Men som sagt. Det här kommer bli mitt år.

Just nu är jag ganska så sliten. Sitter här med en choklad, som jag förövrigt får äta nu, och funderar på om jag kanske ska ta och lägga mig och kolla film eller nåt. Har väl inte mått sådär jätte bra idag, men att jag har spenderat hela dagen med Niklas har ju gjort den betydligt bättre. Var ju något skönt att vakna upp bredvid honom imorse kan jag lova. Perfekt start på mitt 09.
Men men, nu ska jag ta mig ett glas vatten och sen får jag se vart ödet för mig. Godnatt iallafall! :*


Med brist på saker att göra så utsattes babys rygg för min konstnärliga talang.. ;)
J.
Kommentarer
Postat av: Niklas <3

Vårat år älsk :) <333

2009-01-02 @ 00:42:06

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback