2008 Del 2.


Datum: 2009-01-02 Tid: 01:39:36

ÅRET
Hur har året nollåtta varit för dig? Bättre än förra iallafall.
Bättre än förra året? Som sagt.
Har du träffat några nya vänner? Men visst har jag det.
Isåfall vilka? Dom vet vilka dom är och det får räcka så.
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? Ojdå. Jag kan nog skriva en bok om det. Men framförallt förra nyår, powermeet, midsommar, fotbollsläger och cuper, lite fester, hamnfestivalen, Norrland, Sommarkrysset osv. Nicemode var det.
Har du flyttat under år nollåtta? Nesch.
Har du hittat en nylåt som du älskar? Behöver jag ens nämna Jason Mraz?
Isåfall vilken? Alla den mannens låter är en klass för sig kan jag lova.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollåtta? Jag har ju Niklas nu, så det kunde inte varit bättre.
Har du varit kär? Men visst har jag det.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Yes sir.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jodu.
Har du haft ett hemligt förhållande? Något sånt har det inte blivit nej.

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Inte i min närhet tack och lov.
Har någon i din släkt avlidit? Nej och det är jag glad för.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Det tror jag inte.
Har du varit i slagsmål? Isåfall hade nog den förra varit given. Men det har jag inte.

PERSONLIGT
Har du gjort något du ångrat? Det har hänt. Men ärligt talat, jag kunde nog inte bry mig mindre nu.
Isåfall vad? Jadu, vad det var är ju en annan sak.
Har du skämt ut dig? Förmodligen. Jag brukar ju lyckas med det, men det bjuder jag på.
Har du ljugit för en vän? Inte vad jag vet. Det har säkert hänt, men inga större grejer iallafall.
Har du gjort något dumt mot en vän? Samma sak här. Ingenting större.
Har en vän gjort något dumt mot dig? Isåfall så äre förträngt nu.

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? Västerleden.
Har någon varit elak mot dig på skolan? Elak och elak.. Beror väl på hur man ser på det.
Hatar du någon på din skola? Jag vet inte. Det är inte värt att lägga ner tid på iallafall.
Har du gjort något framsteg? Om jag har. Som person iallafall så har jag blivit mycket starkare och modigare.
Har du haft alla rätt på ett prov? Det har jag.

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? Har ju redan svarat på den här frågan. Men det har jag som sagt gjort.
Har du förlorat en vän? Förlorat och förlorat. Jag fick se en annan sida av personen och efter det har vi inte någon bra kontakt längre.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Nja. Jodå, det börjar ta sig.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej.
Har du haft en relation med en vän? Antingen är det jag som är dum. Eller så är den här frågan ganska så jätte svår att förstå sig på.
Har du många killkompisar? Jag har så jag klarar mig
Kommentarer
Postat av: Niklas <3

att du orkar göra dom där :D <3

2009-01-02 @ 01:55:16
Postat av: Niklas <3

att du orkar göra dom där :D <3

2009-01-02 @ 01:56:04

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback