The night is calling.


Datum: 2009-02-19 Tid: 22:51:48


Har precis varit och ätit middag med twinsen och Elin. Vi bestämde oss för vita elefanten och satt där i några timmar. Himla mysigt var det, och en hel del skratt blev det också. Nu däremot mår jag inte sådär jätte bra, jag mår rättare sagt skit illa. Det känns inte ett dugg okej faktiskt.
Skridskor blev det inte. Men å andra sidan så är jag väl inte sådär jätte förvånad vid det här laget. Men aja. Kanske lika bra eftersom jag inte mår nå bra. Right? (:

Jag ska väl se någon film eller något nu hade jag tänkt. Inte på sådär jätte bra humör precis, så känns som om jag ska gå och lägga mig snart. Men vi hörs en dag närmare då jag ska till italien.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback