Give the song another listen.


Datum: 2009-02-01 Tid: 14:01:00



Helgen börjar närma sig sitt slut = back to reality. Hur som helst så har helgen varit mysig som vanligt och bara 7 dagar kvar till nästa. Det ser jag fram emot kan jag lova.

Idag ska jag inte göra mycket alls. Måste städa upp lite på rummet och så ska jag iväg och träna om nån timme, men bortsett från det blir det bara lugnt. Känns som att jag måste ladda upp inför veckan som så trevligt bjuder på två Nationella Prov i svenska, kul... :| Jag är så himla nervös verkligen. Lova mig att ni håller tummarna för min skull. Hihi.

Imorgon iallafall så ska vi lyssna på Mietek Grocher (han överlevde andra världskriget) direkt på morgonen. Jag lyssnade på han när jag gick i 7an också, och det är verkligen himla sorgligt. Minns att jag grät jätte mycket iallafall. Sjukt hemsk är det. Så någonting säger mig att jag får köra på lätt smink imorgon, så jag inte går runt som en tvättbjörn sen i skolan. Det skulle ju inte vara sådär jätte lyckat precis.

Aja, blir väl ganska lugn vecka ändå. Ska köpa present till mamma och sen lite kläder, för som jag sagt förut så är det välbehövt verkligen! Får se vad mer veckan har att erbjuda, det visar sig. Nu ska jag fixa litegrann och sen iväg på träning som sagt. Puss så länge.
J.
Kommentarer
Postat av: Jonas.....

Håller alltdi tummarna för dej;P hehe... mm mitek har man hört å de e fan intressant å bra ju:O;)

2009-02-01 @ 15:25:26
Postat av: Janina.

Sv. Thanks dude. Jo jag hörde det samtidigt som dig at yours school hurredu ;D

2009-02-01 @ 15:30:30
URL: http://assomjau.blogg.se/
Postat av: Jonas.....

juste;) minnet e bra men kort;D

2009-02-01 @ 18:56:45

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback