It's worth a try.


Datum: 2009-02-09 Tid: 16:43:47

(tagen innan piercingen)

En dag avklarad och en himla skön vecka väntar mig, bortsett från onsdag och torsdag då, men äsch jag står ut :) Imorgon har jag sovmorgon, och sen ska jag se teater i en timme och efter det blir det någon kinsesisk version på yoga. Woho.

Just nu har jag världens träningsverk i mina armar. Dom är näst intill döda. Tror nog att alla dom där armhävningarna på träningen igår gav resultat, och det är ju iallafall bra. Förresten så räknade jag ut hur många situps och armhävningar vi gjorde igår. 180 situps och 110 armhävningar under en träning blev det. Ganska duktigt ändå va? ;)
Känner mig riktigt taggad för dagens träning också faktiskt. Hihi.

Nu ska jag ta och städa upp lite på mitt rum. Jag vet att jag har sagt att jag ska göra det de senaste dagarna, men det har lixom aldrig riktigt blivit av. Jag antar att det är dags nu alltså. Vi hörs säkert senare.
J.
Kommentarer
Postat av: Anonym

180 situps är ju inget att komma med :0 säg till när du gjort mer än 1000, så sk ajag börja bry mig (a)

2009-02-09 @ 16:58:00
Postat av: Anonym

du är lite för kaxig du, du får spö sen ;*

2009-02-09 @ 18:35:09
Postat av: Janina.

Sv: Äsch, jag kan ju inte vara för snäll mot dig, det förstår du väl? ;) Du får förtjäna det "du kan ju inte bara glida igenom livet" :*

2009-02-10 @ 17:47:23
URL: http://assomjau.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback