Genom stad och land.


Datum: 2009-02-11 Tid: 19:01:02

10 år. Jag kan inte riktigt förstå att det har gått så fort.
Bland blod, svett, skratt och tårar har vi kämpat tillsammans
och tagit oss igenom det mesta. Vi har gått igenom både med
och motgångar, men som ett lag har vi hållit oss kvar och blivit
starkare för varje år som går. På vägen hit har vi gjort vårat bästa.
Vi har tagit både förluster och vinster som vinnare. För det är vad vi i
slutändan är. Vi är vinnare. Vi har skapat minnen tillsammans som
vi kommer bära med oss till graven. Allt ifrån boba's sexualkunskap, till våran
låt för göteborgarna och till lägrena på lötgården. Efter 10 år kan jag med stolthet
säga att ni är en stor del i mitt liv, och hade det inte varit för er hade jag inte varit
den jag är idag. Ni lagkamrater och våra tränare. Tack för de här åren.
Låt oss göra den sista tiden tillsammans till något vi verkligen minns. I italien
ska det inte vara några sura miner. Vi ska åka dit, vara taggade till tusen och visa
italien vad vi går för. Vi ska visa varför vi förut har kallat oss Esk-eliten.
Våran tid är nu tjejer!

































together forever and never apart
well maybe by distance
but never by heart

Kommentarer
Postat av: Elin Björk

Ah vårt älskade lag, vi kommer alltid va bäst:)<3

2009-02-11 @ 19:09:02
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: lagkapten

vi är gänget!

ITALIEN

ITALIEN

ITALIEN

2009-02-11 @ 20:16:17
Postat av: lagkapten

vi är gänget!



ITALIEN

ITALIEN

ITALIEN

<3

2009-02-11 @ 20:17:31
Postat av: joss

kunde inte sagt det bättre själv!<3

2009-02-11 @ 22:01:03

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback