live laugh love


Datum: 2009-08-01 Tid: 15:42:51

I'm back.


.. och efter 5 dagar på Gotland mår jag super.  Det har jag familjen Björk och deras vänner att tacka för.

Hur som helst.. Veckan har varit helmysig. Började med att vi spenderade hela måndagen på stranden och smart som jag är glömde jag solkrämen och brände mig redan första dagen. - Lyckat? - Nja.. Knappast!
Tisdagen var vi ner i Lummelunda grottorna och stötte på en rätt snygg, men rolig guide. Jag och Elin hade himla roligt åt hans sätt att säga "gottan" (grottan) och hur han gungade fram och tillbaka då han pratade. Fast.. Det roligaste var nog ändå då han blev helt galet nöjd, och fick världens smile då folk skrattade åt hans skämt. Haha!
Okej.. Jag vet att ni inte alls förstår vad jag pratar om nu. Jag antar att det är ett så kallat intern-skämt som jag själv däremot skrattar åt tills magen viker sig. Åh. Himla roligt var det.
Aja.. På onsdagen tog jag och Elin bussen in till Visby och spenderade hela förmiddagen med shopping och helt ärligt - att hitta ett riktigt snyggt klädesplagg kan få en att må så bra. Det är en sak som är säker.
På kvällen blev det middag på en restaurang vid hamnen och när jag och Elin köpt varsin Ben&Jerry's som vi satt och njöt av fick vi syn på självaste Kicken i the Poodles. Tufft, tycker ni inte?
I torsdags tog vi färjan över till Fårö där vi åkte runt på foto-äventyr, men självklart hade jag glömt att ladda kameran. Så tre bilder efter att vi anlänt till ön dog min kamera. - Just my luck I guess.
Igår (fredag) packade vi och spenderade förmiddagen på Klinten i Visby. Tog en massa härliga bilder där som ni säkert får ta del av senare. Klockan sju gick färjan hem och vi var tillbaka i sveriges närmaste stad vid midnatt.

Just nu sitter jag och lyssnar på en massa musik och ska snart äta jordgubbar och mysa med min hund. Hade egentligen tänkt att åka till Västerås med Elin, Josefin, Madde och Linda idag, men vädret gjorde att det inte var speciellt lockande så jag skippade det. Får se vad kvällen har att bjuda på.
Återkommer senare.
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

gotland va gott som fan:D TAGGA för gbg nu, <33

2009-08-02 @ 19:02:16
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback