jag blickar ut över stadens alla ljus


Datum: 2009-08-03 Tid: 00:45:38

(bild på huvudpersonerna från filmen)

Nu är jag hemma igen och sitter just nu med en kopp te i ena handen och försöker skriva med den andra.. Det går väl lite sådär om jag ska vara ärlig.

Filmen iallafall var faktiskt helt okej! Kanske inte den bästa jag sett dock, men rätt rolig var den och det var verkligen svårt att hålla sig för skratt. Så gillar man filmer med jack black och komedier som egentligen inte har någon handling men är rätt roliga ändå så rekommenderar jag den starkt. Jag själv däremot är väl mer för så kallade "tjej-filmer" så för mig var det ingen favorit precis. Men smaken är som baken.. Ni vet.

Det är iskallt ute! Rätt illa är det, med tanke på att det bara är Augusti. På vägen från biografen till bussen frös jag så mycket att jag hackade tänder och började smått undra om det inte hade varit smart att ta med sig vinter-jackan.
Antingen är det jag som fryser alldeles för lätt eller så är det faktiskt så att vintern börjar närma sig. Jag hoppas verkligen att det är alternativ 1. Nån som håller med?

Nu ska jag antingen sätta på nån bra film, och hämta täcke och kudde eller krypa ner i min egna säng i rummet bredvid och hoppas att det går nåt bra på tv. Har lite beslutsångest (vilket händer rätt ofta) och kan inte riktigt bestämma mig. När jag tänker efter så låter båda rätt okej, så det kvittar väl egentligen.
Aja. Kila ska jag ju hur som helst.. så.
Godnatt! :*
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback