Låt hela världen se ditt vackra leende.


Datum: 2009-04-02 Tid: 18:47:25



Min kropp och jag spelar inte i samma lag för tillfället. På träningen igår gjorde den tvärtemot vad jag ville, och nu jag är helt slut. Himla jobbigt om ni frågar mig.

Annars så är jag glad. Våren har kommit och inte minst solen! Dessutom är det bara en skoldag kvar till lov, och en vecka kvar till Italien. Yes, ni såg rätt.. Om en vecka är jag i Italien och peppnivån är HÖG! Rätt galet ändå..
Planerna för lovet innan resan, är ganska lugna. På lördag firar vi Linette som fyller år, och sen ska jag bara umgås med vännerna, familjen osv.. Det vanliga med andra ord. Inget annat planerat än så länge, men det blir nog super!

Ni kanske har märkt att det blir rätt lite inlägg från min sida senaste tiden? Men jag har ju trots allt sagt varför också. Anledningen kanske inte är den bästa, men ärligt talat.. Hur roligt är det att läsa en ful blogg lixom? Inte alls om ni frågar mig.. Därför ska jag vårstäda (byta design) någon gång nu i april. Måste bara få fingrarna ur det berömda och börja någon gång.. Men än så länge har det lixom inte blivit av bara... Eheh (a)

Nu ska jag unna mig en bit kladdkaka och en kopp te, sen se om det finns något eller någon rolig som kan underhålla mig. Imorgon ska jag kanske till fjärdhundra på äventyr om jag lyckats bli frisk. Det visar sig ju alltid.
Grattis till Jesper som fyller 19 idag förresten!
xoxo.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback