Just hold me now.


Datum: 2009-04-08 Tid: 02:09:01



Klockan är över 2 och jag lovade mig själv att sova tidigt idag. Det gick ju väldigt bra, tycker ni inte?
Vet inte riktigt varför jag inte gått och lagt mig.. Det är ju inte för att jag inte är trött, för tro mig, det är jag! Jag är alldeles för trött faktiskt. Börjar övergå mot övertrött också (å andra sidan kanske det märks på bilderna?).
Det är bara timmar kvar nu innan vi åker. 03.40 på torsdag är det samling vid bussen och sen bär det av mot skavsta och sedan Italien. Helt okej om ni frågar mig. Måste dock erkänna att jag är sjukt nervös för att flyga.. Men ni får hålla tummarna för mig! ..Annars är peppnivån inför como-cup på hög nivå. Fotboll, 93-laget, fyrstjärnigt hotell, värme, zlatan. Det är tveksamt om det blir så mycket bättre än så ärligt talat.
Italienresa alltså? Hur många toasters? Det lutar mot 5 va.

.. Tisdagen iallafall har jag spenderat i Västerås i stort sett hela dagen. Var ner på stan och fikade med Erik innan, men sen bar det av till gurkornas stad. Första stoppet var H&M. Var ju tvungen att kirra ett par snygga brillor. Sedan blev det vidare till andra affärer och till slut hade jag handlat upp alla pengar på kontot. Blev en hel del nödvändiga saker med andra ord, bland annat ett par skor. Vid fyra åkte vi iväg till Hälla, och en massa el affärer, så nu är Ipod-högtalare fixad till cupen. Tummen upp för det. Runt sju-tiden var jag hemma, och några timmar senare hade jag i stort sett packat klart. Bara lite småsaker som måste fixas imorgon, men annars är jag "fit for fight" inför torsdagen.

Nu är det nog dags att gå och lägga mig skulle jag tro. Måste upp rätt tidigt imorgon ändå.
Hör av mig imorgon gott folk.
Sleep tight and don't let the bedbugs bite.
J.

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: KAN DU LITA PÅ! DETTA KOMMER BLI ETT MINNE FÖR LIIIIIIVET :D <333

2009-04-08 @ 09:37:53
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: Jonas...

Ovanligt att du gör miner:O btw Lycka till i Italy;) håller tummarna för dej här i soliga Sverige!!!;D haha

2009-04-08 @ 15:49:18

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback