You make me smile.


Datum: 2008-10-13 Tid: 13:06:53

Sitter i skolan med Johanna. Bara några timmar kvar tills vi slutar och jag längtar arslet av mig.
Jag ska hem och sova senare, och sen ikväll äre träning som gäller. Har egentligen ingen lust alls, men men..

Nu kommer julia och gästbloggar:
Hej alla Heffas coola bloggläsare, och då menar jag verkligen coola. Ajuste Heffa är alltså Janina, men det kanske ni redan har förstått. Jag tycker verkligen det är jätte coolt att ha blogg, så därför ville jag vara lika cool som den som har blogg, och skriva ett jätte coolt inlägg här!
Hejdå alla coola bloggläsare.. Hare tråkigt, för det ska jag
!

Den där ungen står jag ut med varenda dag gott folk.. Så om jag någon gång är lite konstig så förstår ni nog varför. Man blir ju som man umgås. ;) 
Men aja nu ska jag vara lite social med sköldsen och snart äre engelska lektion..

J.
Kommentarer
Postat av: karolina

ja precis..och jag gillar alla! :P

2008-10-13 @ 17:21:28
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/
Postat av: Liene

haha, det är väl kul med såna vänner:P

2008-10-13 @ 19:25:49
URL: http://lienes.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback