Where did it all go wrong?


Datum: 2008-10-05 Tid: 13:37:05

Hellu.
Det blev ingen Mickelsmäss idag ändå. Vädret stoppade oss.
Det blir ingen föräldramatch heller i allt regn. Det känns lite tråkigt faktiskt. Jag som verkligen hade sett fram emot det. Menmen..

Jag somnade runt två igår, och eftersom vi inte skulle på någon marknad idag så sov jag ut riktigt ordentligt. Det behövdes verkligen känner jag. Nu är jag faktiskt inte så trött, och det är nog första gången på jag vet inte hur länge.

Men aja, nu har nog min plattång blivit varm tror jag, så jag ska ta och fixa mig lite. Ska ut och äta med laget lite senare, men innan det blir det möte. Förhoppningsvis blir det en hel del snack om kommande utlandsresan, så det ser jag fram emot. Hehe.

J.
Kommentarer
Postat av: karolina

jaha ok :)varför just han?

2008-10-05 @ 14:39:07
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback