When the stars are shinin' brightly in the velvet sky.


Datum: 2008-10-21 Tid: 20:26:00

Det blir inte så mycket inlägg under vardagarna som ni kanske märkt. Men jag har sagt det förut, och jag säger det igen.. Jag gör mitt bästa!

Klockan är bara halv 9 men fan.. Jag funderar ärligt på att gå och lägga mig. En varm, mjuk säng lockar lite mer än att sitta här och häcka. Dessutom börjar andra avenyn om 10 minuter, så jag ska nog se på det och sen lägga mig och sova, för idag har jag faktiskt vart tröttare än vanligt. Har fått en hel del skrattattacker idag, antagligen för att jag varit övertrött. Har verkligen skrattat så att tårarna har sprutat och så att jag till och med har tappat andan. Hahah. Det värsta var nog att jag inte skrattade åt någonting heller. Men kul vare! (Y)

Men nu måste jag borsta tänderna och fixa lite innan andra avenyn börjar. Sleep tight!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback