One kiss was all it took.


Datum: 2008-10-06 Tid: 20:51:28

Nu är Svenska uppgiften klar, och jag kan ungefär hälften på So'n.. Mer orkar jag ärligt talat inte plugga mer nu, får bara ont i huvet av att läsa för mycket. Höhö.
Det där testet jag pratade om tidigare är nu gjort. Det var ett yrkestest för att få hjälp med i ungefär vilken yrkesgrupp man passade in i. Jag fick inte helt oväntat Media, och det är jag ju glad för eftersom att det är främst det som intresserar mig. Har hört av många som jag pratat med att jag nog skulle passa på något yrke inom Media i framtiden. :)
Aja, ska fixa lite saker nu. Slänger snart upp några bilder från middagen igår.
Blir ett godnatt nu iaf. Imorgon är det profil igen. Drama alltså. Får se om det bjuds på lika sjuka grejer som sist. Isåfall kan jag ju iallafall förvänta mig ett gott skratt på tisdags eftermiddagen. Sov gott!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback