If you were falling, then I would catch you.


Datum: 2008-10-19 Tid: 18:57:59

    

Kom precis ut ur duschen och innan det var jag på roligaste träningen på länge. Det var första inomhusträningen för i år och vi var bara 6 personer. Spelade i stort sett hela tiden och oj vad vi kämpade. Jag var seriöst helt död efteråt, och det hjälpte ju inte att det var som en bastu inne i hallen. Haha. Men kul vare.

Nu ska jag se andra avenyn och vänta på att Elin ska ringa. Hon var på samma kryssning som E.M.D (som hon är galen i) i helgen, så jag förväntar mig att få höra en hel del om det.
I somras när jag fick höra om att hon hade varit backstage med Danny så fick jag träningsverk i käkarna för att jag log så mycket. Lär väl antagligen bli något liknande idag. Höhö.

Men som sagt.. Nu blir det andra avenyn. En kopp te skulle sitta fint också. Hihi.

J.

Kommentarer
Postat av: elin

janina, inte EMD svårt att fatta,!!!!! DANNY FFS :D

2008-10-19 @ 19:35:23
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: josse

skönt de låter du! :) Jo samma här, rikigt trött och seg är ja, fast helgen precis har vart. Men vill bara ha helg igen tack, vore inte fel.. längtar bara till lovet som är nu nästa vecka också. :) Annars är de bra braa. KRAM!

2008-10-20 @ 18:44:31
URL: http://jossewest.blogg.se/
Postat av: josse

skönt de låter du! :) Jo samma här, rikigt trött och seg är ja, fast helgen precis har vart. Men vill bara ha helg igen tack, vore inte fel.. längtar bara till lovet som är nu nästa vecka också. :) Annars är de bra braa. KRAM!

2008-10-20 @ 18:44:43
URL: http://jossewest.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback