Starting from zero, got nothing to loose.


Datum: 2008-10-18 Tid: 14:11:55

Känns som att det är dags för ännu ett inlägg, nu när jag har tid.
Jag är på helt underbart humör idag, och inte ett dugg trött. Dagen kommer antagligen bara bli bättre, så jag klagar inte.

Igår åkte jag och Elin iväg till västerås en snabbis. Var bara där i nån timme. Hon köpte en tröja och lite smink och jag köpte en ny foundation, eftersom att min var helt slut igårmorse.
Vid 18 tiden köpte vi varsin chai-latte och tog bussen hem igen.
Mer gjorde jag faktiskt inte igår. Jag vara bara hemma och umgicks med familjen.
Somnade på soffan vid 22, och vaknade runt 10-tiden imorse. Skönt!

Idag kommer bror min hem på middag. Det var ett tag sen jag träffade honom så det blir nog riktigt kul.
Sen ikväll ska jag träffa v och får se vad vi hittar på. Men det blir nog en riktigt mysig lördag i alla fall.

Nu måste jag göra mig i ordning och sen ska jag iväg till Maxi med Mammsen. Hihi.
Hare bra, för det ska ja.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback