Everybody's looking for that something.


Datum: 2008-10-05 Tid: 22:07:57

Hej.
Kom hem från en mysig middag på vita elefanten med laget för inte så länge sen. Kvällen bjöd på god mat och väldigt mycket skratt. Jag vart ärligt talat proppmätt. Det kändes som att jag skulle spy i bilen på vägen hem. Haha. Men kul var det. Johanna var kvällens allätare. Tror inte att det var någonting som hon inte smakade på. Men jag blir ju inte förvånad iofs, med tanke på att jag spenderar lunchen tillsammans med henne 5 dagar i veckan. Jag förstår faktiskt inte vart människan får plats med allting hon stoppar i sig. Haha sjukt! :o
Nu är det bara att räkna ner dagarna till Påsklovet, eftersom jag och resten av brudarna i Esk fl.93 drar iväg på cup i Italien då. Fan vad jag längtar, kommer bli så sjukt kul!

Aja, ska fixa lite grejer nu, sen väntar sängen. Skola imorgon, och sen massa plugg på kvällen.
Rädda mig någon?
Ska försöka hinna med en långpromenad med Elin också eftersom träningen är inställd.
xoxo.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback