One united world.


Datum: 2008-10-24 Tid: 23:23:07

Hej. Förlåt för att jag inte har skrivit någonting här, men skolan har tagit allt för mycket av min tid.
Just nu är jag helt död. Hela min kropp värker av trötthet, men jag måste städa innan jag går och lägger mig, och det har jag ingen som helst ork till.
Äntligen är det lov, och jag ska som sagt njuta fullt ut av ledigheten. Med det som än så länge är planerat så ser veckan ut att bli underbar.

Imorgon blir det iallafall Spa i Nyköping med mammsen. Det ser jag verkligen fram emot, skönt att komma iväg ett tag, även om det bara är en natt.

Men nu ska jag ut och träffa Matias en snabbis, sen väntar nog sängen. Nästa inlägg blir nog när jag kommer hem från Nyköping. Så hare bra. Puss! :*
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback