Hjärnan står still, helt paralyserad.


Datum: 2008-10-19 Tid: 11:30:10

Godmorgon. Jag är dödstrött och det underbara humöret jag var på igår är som bortblåst.
Nu är jag bara allmänt tjurig istället.

Gårdagen var överskattad. Visst, det var ju inte så att jag hade tråkigt, men den blev inte i närheten av så bra som jag väntat mig iaf. Aja. Life goes on.

Funderar på om jag ska lägga mig i badet och lyssna musik. Jag är hemma själv så har inte så mycket annat för mig.
Träning om några timmar, så jag måste försöka få upp humöret lite, för som det är nu så har jag inte lust med någonting. Jag vill helst bara ligga i sängen och ruttna. Det skulle vara perfekt.
Kanske ska se något avsnitt av andra avenyn senare, och äta mig tjock på vindruvor.
Känner jag mig själv rätt så blir de en hel del te till det också. Hihi.

Fan.. Helgen är ju snart slut. Är det bara jag som tycker att den har gått ovanligt fort? En skolvecka till, med massa lektioner, läxor osv. Kan ju inte precis påstå att det lockar att sitta i de instängda, iskalla klassrummen och försöka räkna ut volymen på ett akvarium. Usch! Jag lider när jag tänker på det.
Men får se det positivt. Om en vecka så är jag i Nyköping på spa med mamma. Sen är det lov. Oj vad det är lov då.
Tro mig när jag säger att jag ska ta vara på det. Jag ska njuta av varje liten sekund den veckan. Jag längtar arslet av mig helt ärligt!

Nu ska jag sjunka ner i badkaret i nån timme. See yah. 

J. 
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback