Jag tänker tillbaks på varje dag.


Datum: 2008-10-16 Tid: 22:06:43

Elin drog precis. Nu sitter jag och kämpar för fullt med att få ihop någonting om René Magritte. Uppsatsen ska vara klar imorgon och jag har inte ens börjat. Bra där.
Som om inte det skulle vara nog så har jag största klumpen i magen för imorgon. Klockan 8.40 ska jag vara hos tandläkaren, och jag skulle göra i stort sett vad som helst för att slippa. Seriöst. Wish me luck, iallafall. Det kanske kan lugna mig lite.

Men aja, jag har ärligt talat inte tid att sitta och skriva här nu. Måste bli klar med konsthistorie-grejen, även om det skulle ta mig hela natten.

Allting känns så galet ovärt nu. Fyfan. Få mig på andra tankar någon?

J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback