Could it be, your not that far?


Datum: 2008-10-27 Tid: 17:00:43



Hellu.
Nyköping var mysigt. Spa, schopping och hotellfrukost. Det sammanfattar väl helgen på bästa sättet. Var kul att hitta på nåt tillsammans med mamma, eftersom det inte händer speciellt ofta.

Idag har jag varit i västerås med Elin. Kom dit runt 8 på morgonen (!) och satt oss på en bänk utanför skrapan för att käka frulle. Vi hade fått tag ett bröd och en pucko var, så det var alltså dagens frukost. Hihi. Var seriöst svinkallt ute så vi hittade in i nåt hus, som visade sig vara stället där vi skulle bli fotade också. Just ja, det har jag nog inte sagt.. Men vi blev fotade idag av Elins bror Max i hans studio. Nervöst fnitter slutade i 350 bilder som jag lovar att slänga upp några av här på bloggen.

När vår fotosession var slut köpte jag och elin varsin kaffe och satte oss på tåget hem till Enköping igen. Väl hemma promenerade vi hela långa vägen hem till mig (vilket i vanliga fall inte är så lång, men kändes längre pga kylan). Vi har lagat mat, bakat och sett på filmen Camp Rock. Riktigt bra film där btw, tro mig.. den är värd att se. Men tycker man inte om filmen så kan man ju bara sitta och dregla till Joe Jonas, som förövrigt är den snyggaste på länge, det funkar ju också ;)

Nu ska jag fixa lite innan jag ska kila iväg på träning.
J.
Kommentarer
Postat av: elin

haha de vart nog rätt många bilder, och janina nej joe är inte snyggast :D

2008-10-27 @ 17:41:04
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback