Stuck in reverse.


Datum: 2008-10-12 Tid: 17:14:13

Söndag igen - alltså skola imorgon. Det är rent ut sagt kört. Jag orkar verkligen inte.
Jag får helt enkelt tänka positivt.. Det är bara 2 veckor kvar till höstlov och bara 73 dagar kvar till Julafton. Hihi :)

Idag har jag bara häckat på soffan och ätit mandariner hela dagen. Kvällen igår blev riktigt mysig. Såg på film och lyssnade musik med perfekta sällskapet. Hihi. Råkade somna vid 3 tiden imorse och vaknade klockan 5 igen. Stackarn fick åka hem själv i mörkret. Jag är glad att det inte var jag iaf, för jag hade ärligt talat svimmat så mörkrädd som jag är..

Imorse väckte mamma mig vid 13tiden. Varför minns jag inte. Jag har som sagt legat framför tvn i stort sett hela dagen och sett på allt ifrån Vm i dans till Tila Tequila. Det var as skönt, och nu känner jag mig för en gångs skull riktigt utvilad.
Jag ska försöka fixa lite plugg senare om jag orkar, men nu blir det något avsnitt av andra avenyn :)

J.

Kommentarer
Postat av: karolina

ja det gör jag med. enda sättet jag kunde beskriva mina känslor på :P

2008-10-12 @ 18:27:15
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback