Scream until there's nothing left, with your last breath.


Datum: 2008-10-28 Tid: 19:09:38

Fyfan för mitt humör just nu, och det hjälper ju inte att jag är förkyld heller.
Har varit iväg till Enögla's idrottshall och spelat lite fotboll och basket med Elin för en stund sen. Nu planerar jag att sitta och häcka här resten av kvällen, och kanske se nån film.

Jag vill bara spy på den här dagen. Så illa har det vart. Den har inte varit bra någonstans helt ärligt.
Har suttit och lyssnat massa deppmusik och tyckt synd om mig själv. Jag hatar att må så här.
Har knappt fått i mig nån mat heller, förutom frukost.
Det enda jag vill ha just nu är en stor fet kram. Okej, det är kanske inte det enda, men det skulle kanske få mig på lite bättre humör iallafall, så det är en av de saker jag vill ha. Jag menar det är ju en heel del annat jag vill ha..
Aja, nog om mitt I-landsproblem. Hur är det med er?

Meen.. nu ska jag lägga mig på sängen, med musik på hög volym och bara göra ingenting.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback