Onsdag.


Datum: 2008-10-01 Tid: 12:22:34



Nu sitter jag i våran datasal med lite folk. Vi har egentligen träslöjd med Dagge är sjuk, så det är håla för vår del, och tro mig, jag klagar inte. Jag skulle ärligt talat dött om jag skulle behövt stå ut ljudet från massa maskiner osv, jag har nog ont i huvudet redan nu. Jag har faktiskt inte känt mig så här hängig på riktigt länge. Huvudvärk, ont i halsen och det känns som om jag har feber. Inte okej alls. :(

Ikväll ska jag nog träna, om jag inte mår sämre bara, men det tror jag inte. Får se om det kanske blir filmkväll hemma hos min syster. Hon åker ju tillbaka till Sundsvall imorgon igen, så det känns som att det behövs.

J.
Kommentarer
Postat av: Julia

sv ; åh, din lyckos ;) skulle verkligen velat ha en affisch jag också:) hm , jo jag köpte också den gula, med gubben på? :)

2008-10-01 @ 13:44:46
URL: http://juliahere.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback