Let's change the colour of the sky.


Datum: 2008-10-06 Tid: 23:04:53

Äsch. Ni förtjänar ett godnatt till. Nu väntar en säng, två täcken och tre kuddar. Får se om det kanske blir en kopp te innan läggdags. Så hårt som jag har jobbat idag på massa skolarbete så tycker jag att jag förtjänar det. Så det så.
Håll tummarna på att jag ska slippa några fler marddrömmar inatt så är ni gulliga. Det skulle vara uppskattat. Har fortfarande ont i magen när jag tänker på drömmen inatt, så jag försöker att undvika det.
Men nu somnar jag snart, och då är nog sängen betydligt skönare. Så godnatt åter igen.

J.
Kommentarer
Postat av: karolina

det måste jag tänka på..kolla på bloggen så kanske det kommer upp bland andra frågor i frågestunden :P

2008-10-07 @ 18:33:21
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/
Postat av: karolina

det måste jag tänka på..kolla på bloggen så kanske det kommer upp bland andra frågor i frågestunden :P

2008-10-07 @ 18:33:21
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback