Hur kan du blunda för något en blind kan se?


Datum: 2008-10-11 Tid: 17:19:16

Äntligen helg!
Igår sov jag i stort sett hela kvällen.. Tro mig, det behövdes verkligen!
Imorse vaknade jag runt 10-tiden, duschade, fixade mig och drog ner på stan för att möta upp Steph.
Vi spenderade hela våran lördagsförmiddag (då vi skulle kunnat sova) med att samla in pengar åt världens barn. Jag känner mig ärligt taligt riktigt duktig just nu! Hihi.
Har inte hunnit med så mycket mer idag, umgåtts lite med mamma och halvsovit på soffan. Får se vad som händer ikväll. Förmodligen blir det filmkväll med trevligt sällskap. Det lär bli nice. :)

Nu ska jag ta och leta upp några bra låtar och sen se något avsnitt av andra avenyn. Funderar på om jag kanske borde tömma min kamera på lite bilder också, nu när jag för en gångs skull har tid över till ingenting.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback