Even the stars refuse to shine.


Datum: 2008-10-03 Tid: 16:42:11

Hej.
Blir lite glest med inlägg här känner jag. Men det är som sagt mycket med skolan osv nu, så ni får stå ut. :)
Idag har jag faktiskt varit hemma. Jag kände mig näst intill död imorse när mamma väckte mig. Trött, febrig och halsont. Skulle nog inte vara så värt att knalla iväg till skolan så som jag mådde. Jag skulle nog ändå inte fått så mycket gjort. Iställer så har jag sovit halva dagen och sen sett film med mamma. Har tänkt att plugga lite ikväll faktiskt. Har någon svenska uppgift som jag ska se till att få inlämnad på måndag, och sen ska jag försöka förstå mig på matten. Geometri och jag går inte ihop nånstans, och då är det illa. 

Nu måste jag ta och städa upp på mitt rum. Vi får gäster imorgon och jag tror inte mamma blir så glad på mig om det ser ut som det gör just nu. Det är kaos där inne.

J.
Kommentarer
Postat av: karolina

hahah! rolig header :D

2008-10-03 @ 18:17:20
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback