Efter tiden som har gått så blir ingenting detsamma.


Datum: 2008-10-19 Tid: 12:12:15






Jag sitter kvar igen, nu saknar jag min bästa vän.
Den enda som fick höra allt, och kände samma sak som mig.
Som kunde gråta med mig, skratta när det kändes bra.
Som inte prata skit och ljög, ja det var riktig vänskap.
Nu så är det ytligt hela tiden, vart är livet kompis?
Du vet de tider då vi hängde, nu är allt så konstigt.

Berätta saker, som man inte ens har sagt till nån idag.
Jag minns det väl, men du försvann, nu är det bara jag.
Jag kanske glömmer dig, javisst, men jag kan minnas allting.
Kärlek till en vän var det som byggde denna arma framtid.
Hjärtat är en plats där man förvarar sina vänners kärlek.
Tills man försvinner, upp i himlen om man levde ärligt.
Jag vet att vi var dom som kom och gick från samma stad.
Vi delade samma blod, men nu så hörs vi inte längre av.

Nu vill jag minnas alla saker som vi skratta åt.
När vi var dom som ingen såg och ingen annan fatta nåt.
Jag glömmer aldrig tiden allting var så lätt och kul.
Aldrig var man ens besviken, allting var så rätt och du vet.
Hade man en dålig dag så fanns du där och drog ett skämt.
Du gjorde livet enkelt, ställde upp, du var en trogen vän.
Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår seriöst inte vad vi håller på med.

Alla minnen, alla våra sommrar tsm, vad hände med dom? Jag saknar allt det där, så jävla mycket.

Kollar man igenom gamla bilder, så är du med på dom flesta. Och tänker man tillbax på alla minnen

man kommer ihåg så är det du som har gjort dom så bra att jag kommer ihåg dom som jag gör idag.

Jag saknar dig, mitt liv, min bäst vän. <3

2008-10-19 @ 15:26:13
URL: http://lindaeeriksson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback