Dagens låt(ar) 6/10.


Datum: 2008-10-06 Tid: 22:40:56

Eftersom att jag missat en hel del låtar senaste tiden så får ni hela två stycken idag. Snällt va? (A)
Det var ju absolut inte så att jag inte kunde välja vilken låt jag skulle ta iallafall.. Tro inget sånt. Höhö ;)
Hur som helst..

Första låten kom jag in på av ren slump idag. Gick in på youtube och skulle lyssna på nån låt och råkade klicka lite fel så jag kom in på den här. Kanske inte den bästa låt jag hör. Men den är rolig, har grym text som jag iallafall känner igen mig i, och så blir man glad av den. Så puss på den.


Theoretical Girl - The Boy I Left Behind

Ännu en puss på den här låten som jag fick av Joakim nyss. Texten är en klass för sig, likaså Chris Daughtry's röst. Uuunderbar. Den här låten har gått på repeat på min iTunes senaste 15-20 minuterna. Hihi. Enjoy...


Chris Daughtry - What about now
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback