wherever the party is


Datum: 2008-06-20 Tid: 14:27:51



Jag har tänkt lite.. och det här med att jag ska börja skriva ofta verkar inte funka. Har suttit och kikat runt på andra bloggar och de flesta skriver flera gånger per dag. Visst att det gör bloggen intressant och så.. men nej, på min blogg kommer det aldrig hända. Jag skriver när jag har lust och tid.

Gårdagen spenderades mest hemma. Halvsov hela dagen tills frida kom runt 7. Vi gick ut och mötte Madde och Linda och fixade lite inför kvällen.
Vid halv 10 kom Erik, och Madde och Linda tog bussen hem. Jag, Frida och Erik sprang runt lite och tog en sväng i buskarna. haha. tolka det hur ni vill! ;)

Nu sitter jag och väntar på att Linette den ungen ska komma. Vi ska fixa osv till ikväll, och sen runt 5 drar vi till Josefin.
Blir grillning osv först och sen firar vi midsommar med lite folk. trevligt trevligt. :)

Nu ska jag packa lite o så.
Men hare bra', för det ska ja'
Puss :*
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback