för ett ögonblick


Datum: 2008-06-18 Tid: 14:34:55

  

Godmorgon! 
idag mår jag mycket mycket bättre. har kunnat äta frukost och allting, vilket inte händer så ofta.
när jag nu äntligen får gå ut, vilket jag inte fick göra på hela gårdagen så regnar det såklart.
lyckat! :(

asså vad är det här? det är snart midsommar, alltså mitten på sommaren och vi har inte haft en enda bra dag.
eller jo okej, det var ju några där i slutet av terminen. men det är ju nu när det är sommarlov som man vill ha bra väder.
inte då när det var skola :( inte okej!

aja, idag blir det nog bara lugnt på dagen. tänkte vara lite social här hemma osv.
ikväll blir det att se på fotboll med filuren på bilden (inte zlatan då, utan den andra) .
sverige - ryssland. kom igen nu blågul!

mamma har fixat en kamera till mig nu. eller hon håller på att fixa en. en på hennes jobb är fotograf och han har lovat att fixa fram en riktigt bra kamera för endast 4000:- . mamma och hennes kille har lovat att betala om jag sköter mitt rum osv här hemma. och det ska väl inte vara så svårt. eller ja, jag ska väl försöka iaf. men för en kamera är det faktiskt värt. :)
för er som inte sett mitt rum på senaste tiden, så ska jag nog erkänna att det är lättare sagt än gjort.

nu ska jag ta och plocka upp lite kläder från mitt rum och sen göra mig i ordning. återkommer säkert lite senare.

puss :*
Kommentarer
Postat av: elin

nejmen vilken fin bild, vem kan de vara på ? xD

2008-06-18 @ 14:41:02
Postat av: jossy

hahah, aah du nasse nu är det upp till bevis som gäller:D

2008-06-20 @ 10:07:35
URL: http://onlybyjoss.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback