it's too soon to be sure


Datum: 2008-06-25 Tid: 22:01:18











äntligen hyfsat bra väder! känns som att sommarn börjar komma nu. (peppar, peppar).

vaknade upp hemma hos linda idag. usch vad jag ångrade att jag sov borta. inget ont mot dig linda, för gårdagen och natten ångrade jag inte. men det är just det att man ska vakna, och fixa sig hemma hos någon annan kan vara det drygaste. sen ta bussen in till stan också, när man ser ut som ett fågelbo i håret. det är verkligen inte kul.
men eftersom jag hade lovat att träffa elin idag så var det precis vad jag var tvungen att göra. 

 halv 3 stog jag ute vid busshållsplatsen. jag väntade och väntade. men nej, ingen buss i syne.
började bli lite orolig så jag ringde anders (mammas man) som kollade upp busstiderna.
det visade sig att linda hade fel om busstiderna, bussen gick inte 5 över halv 3, den gick 5 över 3. tack så mycket linda! :)
det var bara att vänta. när bussen äntligen kom åkte jag in till stan och tog en promenix till elin. mötte henne och sen bar det av hem till mig. vi gjorde inte så mycket, blev mest chill.

vid halv 6 mötte jag johanna och vi cyklade iväg på samling, men först tog vi ett stopp på coop för att köpa benskyddstejp. spelade match med damlaget's b-lag mot fanna. matchen gick väl inge vidare. första halvlek kändes bättre än andra. har ju inte spelat match på ett bra tag. så var väl iförsej inte så konstigt. men jag hoppas att det går bättre på aroscupen i helgen iaf. tagga till nu tjejer! ;D

ikväll blir det bara lugnt. ska väl vara lite social med familjen hade jag tänkt. först hade jag planer på att åka till frida med tjejerna och grilla osv. men nej. har verkligen ingen ork till det efter matchen. så det får bli nån annan gång. skönt att bara vara hemma en kväll också.

imorgon ska jag på hamnfestivalen med elin en stund hade jag tänkt. får ju pengar och så imorn, så det är nice. även fast 300 försvinner på en gång. eftersom jag är skyldig mamma en hel del.
det blir hf på lördag också om det blir som planerat. fredag natt spenderar jag hos bror i västerås eftersom att aroscupen är där, och då känns det inte så jätte värt att åka hem innan. blir dock inte så sena kvällar på hf i år. måste ju vara pigg på match, men ska väl dit en stund iaf.

nu ska jag ta och vara lite social och äta middag tror jag.
hare bra, för de ska ja.
puss :*
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback